Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

woensdag 17 oktober 2012

Jagyba fantaseert of de Regiobode fantaseert!!!

Zie ook het vervolg:  Misverstand opgelost - Jagyba treft geen blaam.

Zwemvereniging PFC Rheden, fitnesscentrum Jagyba en school ROCA12 willen gezamenlijk de exploitatie van het nieuw te bouwen zwembad in Velp voor hun rekening nemen. B&W van Rheden willen daar niet aan. Zij kiezen voor een zwembad dat uitsluitend door Rheden en Arnhem samen wordt geëxploiteerd.

Ik heb daar op deze blog aandacht aan besteed. Ik heb bovendien een poll op de site geplaatst.  

Ik viel bijna van de stoel van verbazing toen ik op de site van de Regiobode keek. In de papieren versie staat het zelfs op de voorpagina.

 “Yagyba wil zwembad in eigen buurt en opent poll” .

In het artikel pleit Jagyba voor een zwembad in de Gruttostraat (de PFC/Jagyba/ROCA12-optie).  Da’s allemaal heel mooi en ik wens Jagyba het allerbeste maar zet mensen aub niet op het verkeerde been.

In het artikel staat verder onder andere:  “…. heeft Yagyba een poll in het leven geroepen op de website, http://politiekrheden.blogspot.nl/, waar men onder andere kan stemmen voor een zwembad in de Gruttostraat. “

Daar klopt geen hout van.  

Ik weet niet hoe dit in de krant komt. 

Jagyba heeft niets met mijn website en de poll te maken. Niks, nada, niente.  Ik heb geen enkel contact gehad met Jagyba of wie dan ook over de poll. 
De poll is mijn eigen persoonlijke initiatief. 

Als iemand wil manipuleren dan is ie bij mij aan het verkeerde adres. Geen goede reclame voor het zwembad aan de Gruttostraat. Zeker niet bij mij! 

AFBLIJVEN AUB!!

Ik heb de Regiobode per mail om opheldering gevraagd. Dat was naar aanleiding van de publicatie van het artikel op de website van de Regiobode. De krant zelf had ik nog niet gezien.     

----------------------------------------------------------------------------------

Geachte redactie, 

Betreft het artikel: "Yagyba wil zwembad in eigen buurt en opent poll" dd 16/10/2102

In dit artikel pleit Jagyba voor de bouw van het nieuwe zwembad aan de Gruttostraat. 
Het is het goed recht van Jagyba om voor haar belang op te komen. 

Het artikel bevat echter een pertinente onjuistheid die ik graag gecorrigeerd wil zien. . 

Bij herhaling wordt verwezen naar de zwembadpoll op mijn blog politiekrheden.blogspot.nl 
Die zou door Jagyba in het leven zijn geroepen. 

Ik weet niet hoe deze teksten in uw artikel terecht zijn gekomen en wie daarvoor verantwoordelijk is. Er klopt in ieder geval geen zier van.

De poll is door mij persoonlijk in het leven geroepen. Puur mijn eigen initiatief. 
Ik heb daarover niemand geraadpleegd en ik ben ook niet benaderd over het houden van een poll. Laat staan dat Jagyba die in "het leven heeft geroepen" 
Jagyba heeft helemaal niets met de poll te maken. Dat geldt ook voor anderen die belang hebben bij de keuze voor een nieuw zwembad.   

Ik ga ervan uit dat een en ander op de juiste wijze door de Regiobode wordt gerectificeerd. 

vriendelijke groet,
Theo Kooijmans
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overigens kan er nog tot zaterdag 20 okt. op de poll gestemd worden.

Stand van vanavond 20:30 uur


Voor achtergonden zie o.a.:

Klik op de afbeelding om te vergroten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten